Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
(Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

A1. Tall kneeling pallofpress @ 2222 6-8reps/sida 4set
A2. Forearm push up @ 30×1 6-8reps 4set
A3. Handstående mot vägg 10-30 4set

3. “Run it off”
AMRAP 20min
i lag om 3 personer
P1
löpning 200m (rodd vid regn)

P2. Deadhang

P3. Plank hold

Fria byten mellan deadhng och planka

*score = antal 200m löpningar/roddar laget hinner göra

  • Gör Styrkedel eller teknikdel först. Gör eventuell assistans träning som hör till DEN DELEN
  • Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen men något annat som ni inte gjort under denna period.
  • Som konditionsdel så utgår vi från att vi gör gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, så det blir både roligt, bra och peppande! ?
  • OCH barnkurserna rullar på! Är det någon som vill testa på sista gångerna så går det bra för halva priset eftersom halva kursen har gått ?

Barnpassen på CrossFit Uppsala ❤️

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on