Uppsamlingsdag
1. A-del från tidigare tre träningsdagar
[Har du tränat alla tre tidigare dagar, då fokuserar du på att öva på valfri teknik]

2. Team-wod!

“Påt med Patrik & Pål”

I lag om upp till 2:

12 min amrap
Buy in tillsammans:
600 m löpning/rodd eller 50 burpees per person eller 12 x 20 m lätt släde*
+
3 varv var av (totalt 6 varv):**
P1 10 db snatch alt hand
P2 Mountain climbers x 20
+
3 varv var av (totalt 6 varv)
P1 Goblet squats x 10
P2 1H-svingar x 16 alt arm
+
Eventuell återstående tid:
Amrap 1H-Devil press – en jobbar en vilar

*ni måste välja något som båda kör, på släde: den som inte puttar joggar bredvid och är redo att ta över
**Den som är klart först får så klart börja själv, sen fördelning P1-P2

  1. A-del från de senaste 3 träningsdagarna. Har du tränat alla dessa dagar så avstå helst tunga lyft och prioritera istället BONUS som du betar av efter dina behov.
  2. Som avslutning så har vi en svettig konditionsdel, gärna i lagform!  ?
  3. Sen så en påminnelse: spraya inte PÅ stängerna, spraya på ett papper och sedan torka av stången i vågrätt läge. Tyvärr går kullagret i stängerna sönder om det sprayas på dem, tack på förhand!

HEMMATRÄNINGEN

Vila eller gör gårdagens pass