Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar – A & B-del
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills

2-5 set
[välj en eller flera övningar, fler set om du börjat med denna del]

3. “Hold & Sprint”
I lag om upp till 3:
Amrap 20 min
P1 Rodd – minst 15 cals som mest 30 cals per sittning
P2 Farmers hold (sikta på 2×16 upp till 2×32 kg) – under tiden P1 ror
P3 Vila

*Score: antal cals på rodd

*Ordningen blir: från rodd till vila till farmers hold till rodd till….men det är ok om någon tar en extra vila, se nedan.
*Orkar en person inte hålla farmers hold så får man antingen pausa rodd eller byta in nästa person, och det är ok om man byter ordning så att någon får vila lite mer

  1. Gör A-del från de senaste 3 träningsdagarna.
  2. Gör den assistansträning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2, men då upp till 5 set av dessa.
  3. Som konditionsdel så gör vi en metcon i form av en team-wod, fart och fläkt tillsammans! ?

View this post on Instagram

Lugn och ro, lugn och ro

A post shared by Tränarprofil Cfua (@crossfituppsala) on