Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills

2-4varv av
10 sidoplanksrodd (5hö/5vä)
10 Gobletsquats 3s paus i botten
10 TGU (5+5)
30-40s tall kneeling frontrack hold

3. ”Fancy some flywheel?”
AMRAP 20 min
i lag om 3 personer

P1 10-20 cal rodd eller AB
-max 20 cals varje sittning, minst 10 cals

P2. Farmers hold med 2Kb/Db

P3. Plank hold

*Vila för alla under tiden man byter person som ror/cyklar, men när P1 börjar ro/cykla så ska övriga två också jobba.

*score = totals antal cal laget hinner göra på 20 min

  1. Gör Styrkedel eller teknikdel från de senaste 3 träningsdagarna
  2. Gör den assistans träning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen och gör ett par extra varv.
  3. Som konditionsdel så gör vi en gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, fart och fläkt tillsammans! 😅