Uppsamlingsdag
1.Styrke- eller teknikdel från tidigare dagar
[Den första delen gör alla med undantag den som gjort alla tre tidigare dagar, då kör du direkt på nr 2 nedan!]

2.Assistans-träning som pre-/rehab/skills
[nedanstående övningar eller så gör ni hemläxa från Hälsoutvärdering och Uppföljningar!]

2-4varv av
10 Tall kneeling Pallof press (5+5)
10 Goblet squats 3s paus i botten
40-50 single unders
40-50s tall kneeling frontrack hold med 2xKB

3. ”Ladder 1-2-3-4…9”
I lag om 3, timecap 20min
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11
Burpees
Ball slams
Plate thrusters

* i go you go format 1 jobbar 2 vilar. Hela laget gör 1-11 reps av varje övning innan laget forsätter på övning nummer 2, dvs alla burpees måste vara gjorda innan laget får börja med ballslams

  1. Gör Styrkedel eller teknikdel från de senaste 3 träningsdagarna
  2. Gör den assistans träning som står ovan. Om ni tränat de senaste 3 dagarna så gör ni bara del 2 ovan som ”styrka”, dvs direkt på assistansträningen och gör ett par extra varv.
  3. Som konditionsdel så gör vi en gemensam metcon, här kommer det vara fokus på team-wod, fart och fläkt tillsammans! 😅